Dochodzenie odszkodowań Kielce

Kiedy słyszysz o dochodzeniu odszkodowań, być może wyobrażasz sobie nieprzespane noce, stresujące rozmowy z ubezpieczycielem, niekończące się stosy dokumentów, w których się gubisz, wysokie koszty procesu. Na szczęście wcale nie musi tak być! Nasz ekspert uprości dla Ciebie całą procedurę, bo większość obowiązków związanych z walką o Twoje pieniądze weźmie na siebie. Sprawdź, jak wygląda dochodzenie odszkodowań w Kielcach. Dowiedz się, jak działamy, by uzyskać dla Ciebie jak najwięcej!

radca prawny odszkodowania kielce

Radca prawny odszkodowania Kielce

Trudno oczekiwać, że przeciętny Kowalski będzie miał wiedzę prawniczą w małym palcu. Dlatego osoba poszkodowana może czuć się zagubiona w sytuacji, w której otrzymała za niską kwotę od ubezpieczyciela lub wręcz spotkała się z odmową wypłaty świadczenia. Wtedy pomocną dłoń wyciąga nasz doświadczony radca prawny od odszkodowań z Kielc. Każdemu klientowi przydzielamy jednego opiekuna, który od początku do końca prowadzi daną sprawę. Dzięki temu nasze działania na Twoją rzecz są uporządkowane i - co za tym idzie - skuteczne.

Na czym polega odzyskiwanie odszkodowań?

Egzekwowanie pieniędzy od kogokolwiek nigdy nie jest wdzięcznym zadaniem. Im poważniejszy podmiot, do którego zwracamy się z roszczeniami, tym trudniej. Wiele firm ubezpieczeniowych liczy na rezygnację klienta z dochodzenia odszkodowań w Kielcach i innych miastach. My nigdy nie rezygnujemy i walczymy do końca o świadczenia, które Ci przysługują. Dowiedz się, jakie kroki podejmiemy w Twojej sprawie.

Odzyskiwanie odszkodowań krok po kroku

Bezpłatna konsultacja

Nasi eksperci zapoznają się z Twoją sprawą w 100% za darmo.

Weryfikacja

Radca prawny od odszkodowań sprawdzi, czy w świetle przepisów przysługuje Ci wyższe świadczenie.

Rodzaj i kwota odszkodowania

Określmy maksymalną możliwą sumę odszkodowania, a także rodzaj świadczeń, które Ci przysługują.

Gromadzenie dokumentacji

Skompletujemy dla Ciebie wszelkie potrzebne dokumenty, które będą stanowiły dowody w sprawie.

Zgłoszenie roszczeń

Skontaktujemy się w Twoim imieniu z towarzystwem ubezpieczeniowym. W przypadku odmowy wstąpimy na drogę sądową.

Część prowadzonych przez nas spraw kończy się na tzw. drodze przedsądowej. Nasi adwokaci od odszkodowań z Kielc proponują ubezpieczycielowi ugodę, w której określają, ile pieniędzy powinien Ci wypłacić, aby zakończyć spór. Niektóre towarzystwa ubezpieczeniowe zgadzają się na przedstawiane przez nas warunki - wówczas odpowiednia kwota trafia na Twoje konto.

Niestety nie zawsze jest tak kolorowo. Zdarza się, że musimy skierować Twoją sprawę do sądu. Nie masz jednak powodu do zmartwień. Nie obawiamy się konfrontacji z największymi ubezpieczalniami. Rzetelnie przygotowujemy się do każdej rozprawy, a o naszej skuteczności świadczą liczne zwycięstwa w walce o odszkodowania dla naszych klientów.

Dochodzenie odszkodowań Kielce - z nami to proste!

Szybkość

Nie zwlekamy w Twojej sprawie. Działamy już w pierwszym tygodniu od zawarcia z Tobą umowy. Robimy wszystko, byś otrzymał należne świadczenia tak szybko, jak to tylko możliwe.

Przejrzystość

Od początku informujemy Cię o wszystkich warunkach współpracy. Nasz pracownik jest z Tobą w stałym kontakcie, by informować Cię o postępach w sprawie.

Uczciwość

Nie robimy nic za Twoimi plecami. Zawsze służymy radą i staramy się proponować optymalne rozwiązania, ale to Ty podejmujesz wszystkie kluczowe decyzje.

Poniosłeś szkodę materialną lub spotkała Cię krzywda? Umów się na darmową konsultację w naszej kancelarii. Przeprowadzimy Cię przez wszystkie etapy odzyskiwania odszkodowania w Kielcach. Chcemy, by proces ten był dla naszych klientów bezbolesny, dlatego ograniczymy Twój udział w sprawie do niezbędnego minimum. A wszystko po to, byś zyskał sprawiedliwe wynagrodzenie i spokój. Sprawdź nas już dziś!

ODSZKODOWANIA KIELCE 2023